ברוקלין תומכת בישראל: גלריה ממעמד התמיכה החב"די

אבי יעקב No Comments on ברוקלין תומכת בישראל: גלריה ממעמד התמיכה החב"די

בשכונת קראון הייטס שבברוקלין נאספו אמש כעשרת אלפים חסידי חב"ד למפגן ענק של תמיכה בישראל, ותפילה לשלום חיילי צה"ל. לצורך כך סגרה המשטרה בכוחות גדולים ובסיוע מסוק את השדרה המרכזית, שדרת איסטרן פארקוויי, מול מרכז חב"ד העולמי – 770 | תיעוד

צילום: דוב בער הכטמן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למעלה מעשרת אלפים חסידי חב"ד בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק נאספו אמש בעצרת תפילה קורעת לב למפגן ענק של תמיכה בישראל, ותפילה לשלום חיילי צה"ל, זאת בצל המצב הביטחוני

לצורך כך סגרה המשטרה את השדרה המרכזית, שדרת איסטערן פארקוויי, מול מרכז חב"ד העולמי – 770. משטרת ניו יורק הקצתה כוחות רבים לאבטחת האירוע, בהם ניידות רבות ואף מסוק משטרתי.

במהלך האירוע צפו המשתתפים בוידאו בו נראה הרבי מליובאוויטש מדבר על זכותם של היושבים בארץ ישראל, ובעיקר על זכותם של חיילי צה"ל המחרפים נפשם להגנת עם ישראל וארץ ישראל. לאחר מכן אמר הקהל פרקים תהילים לעילוי נשמות הנרצחים, לרפואת הפצועים, ולהצלחת כוחות צה"ל במלחמה.

באדיבות דוב בער הכטמן

הזמר החסידי בני פרידמן ריגש את האלפים בשירת אמונה כשבשיאה של העצרת הקהל ניגן בעיניים דומעות "אני מאמין בביאת המשיח", בתקווה וביטחון לרפואת הפצועים והצלחת כוחות הביטחון הפועלים בישראל.

לא היתה עין בקהל שנותרה יבשה לנוכח העצרת העוצמתית, כשבלב כולם משאלה אחת ויחידה – "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים" ונאמר לצרותינו די.

בכירי משטרת ניו יורק שהגיעו לאירוע ביקשו למסור את איחוליהם לרפואת הפצועים ושלחו מסרים של הזדהות ועידוד ליהודי אמריקה האבלים ומדממים נוכח המלחמה הקשה ואובדן הקורבנות הרבים.



0 תגובות